Dagens anförande

Jag lyckades få ihop ett anförande trots att jag säckade ihop totalt i går. Det kom lite ny information på nyheterna i morse som jag bakade in så det märks att jag inte hunnit läsa in mitt anförande så mycket. Ja, ja jag har aldrig påstått att jag är en talare 🙂

Dagens debatt handlade om Skolinspektionens prövningar av ansökningar från enskilda som vill bli skolhuvudmän (friskolor)
Du kan läsa mer om ärendet här

till blogg
Klicka på bilden om du vill se debatten.

Vill du läsa anförandet så får du vänta tills i morgon för då lägger jag ut det (när kammarens protokoll kommer)
Nu skall jag gå och mysa med min sambo, eller vi skall i alla fall lägga oss i sängen och författa en insändare.

Så ser verkligheten ut, vi ses i den. ❤

2 thoughts on “Dagens anförande

Kommentera

